Ga naar de inhoud
32-36 uur/wk
Amstelveen
€ 3076,- / € 4785,- bruto p.m.

Adviseur administratieve organisatie

32-36 uur/wk
Amstelveen
€ 3076,- / € 4785,- bruto p.m.

In het kort

Als adviseur administratieve organisatie speel je een sleutelrol in de organisatie. Dankzij jouw team draait de organisatie op rolletjes, zodat specialisten en verpleegkundigen de best mogelijke zorg aan cliënten kunnen verlenen. Je bent praktische zaken altijd één stap voor en je signaleert doorlopend verbeterpunten in de dagelijkse dienstverlening. Zo draag je iedere dag bij aan de beste zorg, zowel voor je collega’s als voor hun cliënten.

Passende zorg voor onze cliënten

  • Je gaat werken voor de afdeling Zorg ALO (Administratie, Logistiek en Ondersteuning), dat als geheel zorg draagt voor het totale zorg administratieve en zorglogistieke proces.

  • Je adviseert behandelaren, managers, directeuren en controllers op het gebied van het totale zorgadministratieve proces.

  • Je verzorgt de procesoptimalisatie en -inrichting voor alle registratie taken binnen onze organisatie.

  • Samen met je collega-adviseurs van het team Zorglogistiek en Zorgbemiddeling zet je je in om het gehele proces van ondersteuning van cliënten en behandelaars, van intake tot aan facturatie, vlekkeloos te laten verlopen binnen de organisatie.

  • Je komt te werken in een team van zeven collega's. Waarbij elke collega een eigen aandachtsgebied heeft. Dit aandachtsgebied pak je samen met een collega op.

Passende werkomgeving voor jou

  • Je formaliseert, samen met je collega-adviseurs, een doorvertaling naar optimale (registratie)processen met bijbehorende werkinstructies op basis van wet- en regelgeving, intern beleid of controle vraagstukken, bijvoorbeeld vanuit de zorgverzekeraar.

  • Je adviseert onder andere zorgadministraties, behandelaren, managers, directeuren en controllers vanuit je rol als adviseur.

  • Je werkt zelfstandig, dan wel met een collega, aan projecten die vanuit onze Projectenportefeuille worden gestart. Hierbij vervul je vaak de rol als projectleider. Je geeft, wanneer nodig, trainingen aan collega’s binnen GGZ inGeest op het gebied van wet- en regelgeving, beleid en (veranderde) werkafspraken.

Voorbeelden lopende projecten

  • Op gebied van interne controle (IC) wordt je inzet gevraagd in de tweedelijnscontrole om een risico-inventarisatie of impactanalyse te maken. De controles die door de tweede lijn worden uitgevoerd zijn als volgt:
    • Je voert dossiercontroles uit met behulp van steekproeven op basis van de risicoanalyse.

    • Je rapporteert aan de derde lijn over de bevindingen vanuit de tweedelijnscontroles. In de rapportage aan de derde lijn wordt een gedegen advies verwacht om registratiefouten te kunnen voorkomen.

    • GGZ inGeest is bezig met de implementatie van Horizontaal Toezicht.

  • Je werkt zelfstandig mee aan projecten vanuit de Projectorganisatie (Bestuurszaken), vanuit deze projecten werk je mee als projectmedewerker.

  • Je optimaliseert processen met een blik naar mogelijke innovatieve oplossingen op gebied van robotisering (RPA) en workflow management (BPA) en verzint praktische processtappen hierbij.

  • Je geeft, wanneer nodig, trainingen aan collega’s binnen GGZ inGeest op het gebied van wet- en regelgeving, beleid en (veranderde) werkafspraken.

  • Je implementeert, in samenwerking met de ontwikkelaars van ValueCare, nieuwe meldingen op het gebied van werkinstructies om collega’s en behandelaren te begeleiden wanneer er signalen komen op gemiste registraties.

  • Je hebt externe contacten met onder andere gebruikersgroepen of collega zorgorganisaties om ideeën uit te wisselen en in gesprek te gaan over ontwikkelingen in de markt.

Ook belangrijk

  • Je komt te werken op de afdeling Zorg ALO op de locatie Amstelmere in Amstelveen. Waarbij het mogelijk is om gedeeltelijk thuis te werken.

  • Je hebt kennis op HBO-niveau van een zorgadministratie en de administratieve inrichting hiervan.

  • Je hebt aantoonbare affiniteit, kennis en ervaring op het gebied van Administratieve organisatie en interne controle.

  • Jouw kennis van de wet- en regelgeving binnen de zorg en van het elektronisch patiëntendossier (EPD) is actueel.

  • Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

  • De functie is ingeschaald in FWG55 cao ggz.

  • Bekijk alle arbeidsvoorwaarden.

Locatie Amstelmere

Dit is waar je gaat werken

Op onze locatie Amstelmere in Amstelveen hebben wij FACT teams, klinieken, poliklinieken en Prezens.
1

Direct solliciteren

Enthousiast? Reageer dan direct via de knop ‘Solliciteer direct’.

Inhoudelijke vragen?

Wil je meer weten? Zie de contactgegevens van de contactpersoon in de laatste alinea van deze vacature.